helt slut i kroppen, phu!

idag har jag vaknat upp brevid min älskade man.
känns så jävla skönt att han är hemma med mig!
ett tag till iallafall sen ska han tillbaka till gotland
igen ( hoppas jag får följa med den här gången!! )
hur som helst, vi har spenderat mesta dels tid av
dagen en liten bit utanför finspång och hälsat på
krille's farmor och "farfar" det var riktigt trevligt
att komma iväg och umgås lite! fasst det var ju
inte riktigt bara därför vi var där utan också för
att hjälpa dom att bygga altan på framsidan av
huset, dock hjälpte jag ju inte till med tanke på
att jag inte har någon erfarenhet av någonting
sånt som har med bygge att göra så för mig blev
det bara att sitta och kolla på och snacka lite med
krille's farfar och farmor, jag hjälpte mest till med
köks-görat! som alla kärringer får göra i dagens läge!
haha sen blev det hemåt mot svärtinge för att hjälpa
krille att städa iordning sitt rum eftersom han om bara
någon vecka ska flytta till stan, iiiiiih i närheten där jag
bor, fasst det spelar ju ingen roll för mitt hem är ju ändå
hans så han bor ju redan hos mig på så sätt! nåväl, det
vart ju inte mycket till städande utan mest att vi låg och
slappa sen blev det hemfärd till mig för att laga mat och
ta det lugnt och nu sitter vi hemma hos mig och ska strax
krypa ner i sängen och mysa, *aaaasglad* min baby sitter
och skriver någonting till mig på ett papper, undra vad det
kan vara för någonting hemligt? nyfiken som ett as ;)


och här kommer dagens bilder från "altan-bygget", påtal om annat!
min älskling i röda jobbarbrallz, men håll tassarna borta, he's mine!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0