hemma hos emelie!

sitter hos emelie just nu, blir att sova här inatt!
skönt med lite omväxling faktiskt än att bara sova
hemma hela tiden, just nu så sitter vi i hennes rum
och har precis dansat loss till våran gamla dans som
vi hade när vi gick i norrköping's danscenter, kuligt!
hoppas jag har så gott minne att jag lär mig de igen.
och det roliga var att hennes morsa hade filmat oss då
när vi dansa så vi fick en liten tillbaka blick om vad vi
hade gjort, haha shit vad jag skratta när jag såg hur
vi såg ut då, jävla nötter alltså! haha det var tider de!
vi gick typ i 7:an eller något, men duktiga var vi hihi ;)
ska strax ut för att ta en nypa luft för det är verkligen
kvaft här inne, går fan knappt att andas som det är nu.
när vi kommer in igen blir det att plugga stenhårt på dom
2 proven som jag ska göra imorgon redan vid 5 över 8 !!
gaash, jag är skapligt nervös vill jag lova, men jag klarar't.
godnatt allihopa! och speciellt godnatt till mitt hjärta, loveu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0