jag blir fan deprimerad!

mitt inlägg i metro kom aldrig med! :(
antagligen för att jag la in det typ klockan
tolv på natten, så det kommer väll imorgon
istället! fasst jag satt på lektionen i skolan och
skicka in ett nytt inlägg, får hoppas som fan att
det åtminstone kommer med! annars blir jag tok
förbannad! hihi .. nåja, nu är jag hemma på rast.
den är i en och en halvtimma, så jag får väll sitta
vid datorn ända tills det är dags att bege sig tillbaka!
och efter skolan blir det att svänga förbi stan för att
köpa ny hårfärg (expresso) till mitt nya löshår hehe.
och kanske blir det att köpa nya lösnaglar (som jag
egentligen hatar) men just nu har jag inte råd med
något dyrare alternativ så det får bli plastic-nails ..
och jag säger bara f-a-n vad jag blir deprimerad på
att solen inte visat sig på sisådär fyra dagar hatar't!
imorgon kommer min solstråle hem och om det inte
blir någon sol, vad ska vi göra då? i och för sig kan
man vara inne och mysa och slänga på en bra film!
men inte varje dag, då kommer det bli för tjatigt ..
vafan, hoppas verkligen sol-fan kommer fram imorn
och resten av hela veckan, då blir carro super gla' :D


btw ..
bild på älskling från sommarn 09, på öland !
där kan man snacka om ljuvligt väder om nått .. jag saknar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0