morgon-dusch.

åh. vaknade för typ två timmar sen, skönt!
ska närsom hoppa in i en riktigt varm dusch
låter det inte härliigt ? i love it .. och efter det
så måste jag ringa angelica som jag hoppas
på att få träffa ett tag idag, så det åtminstone
kan hända någonting en så tråkigt söndag som denna!
bara regn regn regn regn hela hela tiden, jag vill ha sol!
så man kan gå ut och sola, fyfan jag ser ut som världens
blekfis jag måste skaffa lite färg, önskar jag var brun nu ;(
men men, man kan fan inte får precis allting man önskar ..
ajja, mer om hur min dag idag har varit kommer sen mot kvällen!
och just det, mina naglar vart inte fixade som jag sa att dom skulle
bli utan dom blir i ordning-gjorda imorgon istället runt 5 - tiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0