kanske blir ett rätt långt inlägg?

hej allihopa!
idag vaknade jag otroligt klockan 6, halv-jobbigt.
gick till skolan och hade svenska direkt, eller mja
svenska & svenska vet jag inte om man kan kalla
det? det ända jag gör på dom lektionerna jag har
svenska är att snacka skit/känslor och allt möjligt
med min lärare haha, sjukt roligt. hon är bara runt
22-23 år så vi brukar sitta och diskutera en massa!
idag snackade vi om " att ta studenten " och att hon
tog studenten i samma skola som jag går i, de geer.
men iallafall, vidare till nästa lektion som var scen ..
var i aulan och tog kort med min skitbra mobil *host*
vi är typ i aulan varje scen-lektion nu bara för vi håller
på att lära oss massor om ljus och ljud, så vi dunkar en
massa musik när vi är där, rätt soft på så sätt iallafall.



eftersom jag tog kort i mörkret så ser ni ju inte vad det
är för något, men det är iallafall en såndär som Dj's har
så man kan mixa lite med ljudet, öka och sänka hastighet!


här ser ni den dock lite bättre än på förra bilden, den kostar 8000kr :O


mixer-bordet, and i'm Dj carrO .. enligt min lärare haha !! ;)


sen vart det dags för sista lektionen som är min favorit, bild och form.
jag fick först slutföra det jag hade påbörjat förra lektionen alltså på min
snygga skål som jag gjort av någon lera, temat just nu är keramik så ifall
vi vill så kan vi göra tallrikar, glas och ja, precis vad vi vill i stort sätt det
är till och med så vi får jobba med riktigt glas om vi vill, haha tänk er mig
som värsta glasblåsar'n !! *skojja* nu kommer 4 bilder från det jag gjorde.

färgen är tydligen mycket giftig och dålig för hälsan och jag vart .. rädd!
men den skulle man måla på för att få en grön nyans när det har torrkat.


min otroligt vackra skål precis efter jag droppat på lite färg, hehe.




sen efter jag gjort färdigt skålen så ska den in i ugnen för att torkas och bli glänsig
och snygg och färgerna jag kasta på kommer dra ihop sig så dom kommer blandas
ihop så det kommer se coolare ut och dirket efter jag hade gjort det där så började
en ny ler-grejj! en liten kanin som jag inte är färdig med utan den ska fin-slipas lite ..


och nu så sitter jag och har allmänt ont i hela jävla huvudet och ska strax hoppa in
i en varm och skön dusch, sen blir det att fixa iordning sig lite och sedan laga lite käk,
tror det får bli potatismos och köttfärsås, någon som har smakat det? det är skiitgott :D
och så kommer min underbara älskling hem och värmer mig senare på kvällen, myyys! Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0