skönt att få kompledigt.

fick sluta redan nu och klockan är bara tio över tre
så jälla nice, har jobbat med ljus och ljud hela dagen
idag typ, måste förbereda allting inför modevisningen
som vi har på fredag, vi börjar halv tio och slutar tio
på kvällen, inte så härlig skol-dag precis! men ska nog
ändå inte vara med för jag har fullt upp hela fredagkväll.
och jävla skönt att man själv inte ska vara med i själva
visningen utan det är mode/design som ska visa upp lite
kläder som dom sytt och då blir det allt ifrån vardagskläder,
partykläder, bröllopskläder, underkläder och så senaste bad-
modet! låter det inte roligt? skulle själv vilja hinna se lite av
showen men jag orkar inte vara kvar till tio på kvällen på en
fredag dessutom! inte för att jag ska dricka och sånt tjaffs
utan för att jag ska hinna umgås med min älskade som bara
är hemma under helgen, triist triist! hur som helst, nu tar jag
det lugnt i mitt rum och väntar på att angelica ska höra av sig
om inte annat får jag väll träffa emelie en snabbis, de löser sig!

bilder från skolan idag!



 
så här långt har snickarna kommit med catwalken, sen ska den
kläs i svart tyg så det kommer se lite flashigare ut, sniggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0