nu har han åkt ..

(!!!!) förlåt att jag inte bloggade någonting igår!
har inte haft tid känner jag, klart man skiter i allt
som har med datorer att göra när man har en sån
underbar älskling som ligger i sängen och väntar på
att få en massa pussar och kramar, man blir helt tagen.
jag lovar, jag blir som förtrollad när jag kollar in i hans
is-blå ögon, dom är helt magiska åh vad jag saknar han!
jag saknar han redan, även fasst han nyss åkte ifrån mig.
men vad är det man kallar det? true love .. inte sant?
nåja, inte en aning om vad man ska hitta på nu? det blir
väll att ta det lugnt (som vanligt när man är själver haha)
och sen gå och lägga mig skapligt så jag orkar skol-dagen.
btw, fan så jädrans fint väder det har varit hela fredagen
och lördagen jag lovar, det var det bästa vädret på länge nu!
jag verkligen älskar't
.. påtal om älska, det gör jag absolut
kan jag lova, fyra dagar kvar till elva månader .. so close! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0