one week of holiday in halmstad.

om ungefär två månader drar jag och min älskade till halmstad på semester,
attans så mysigt! hoppas på soligt väder så man kanske kan bada och sola lite,
skaffa sig lite färg bland annat, just nu ser jag ju ut som ett lik enligt mig själv!
vet inte om jag kommer ha tid med att blogga när jag är där, jag har säkert fullt
upp med sjukt mycket annat, ska bo hos min bror och hans flickvän så det blir väll
lite hemma-kvällar och ute-middagar tillsammans .. längtar så förbaskat mycket!
ska verkligen bli skönt att komma iväg till en annan stad, en sommar-stad också.
hoppas jag har tillräckligt med pengar, så jag kan shoppa lite hmm .. det löser sig.
oh just ja, jag och min bebis ska förlova oss på vår 1års-dag som blir samtidigt som
vi är där, förhoppningsvis! kan ni tänka er att förlova sig på stranden tylösand typ? ååh, :D

now you are all jealous huh? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0