shit vilket jävla väder!

dagens start: vaknade upp hos emelie typ runt klockan sju!
vi hann inte käka frukost eftersom vi hade så jävla brottom
till skolan, så emelie tog med ett kakpaket som vi mumsade
på och det är ju jävla bra att skippa frukost (vilket jag aldrig
gör annars) men iallafall, så kom vi fram till skolan och hade
so dirket på morgonen och jag hade ju då med prov som jag
skulle göra i hinduism och det gick skitbra det var tydligen det
bästa hon sätt att någon lämnat in någonsin, fick G *happyface*
sen efter det så hade vi våra "jätte-roliga" lektioner jippi .. hehe.
efter det så var det musik sen lunch och så drog emelie och jag
hemåt mot henne, alltså i eneby. hon skulle på någon fotvård vid
klockan elva som är precis i samma hus som hon bor, som tur var
med tanke på att vi kom tio minuter försent dit! efter säkert en halv
timma så kollade jag ut genom fönstret och märkte att det började
regna lite och sen kom det bara mer och mer och mer hela tiden ..

och det var ingen vacker syn .. fasst man ser inte så väl på den här bilden!

emelie ser verkligen ut att trivas i stolen, haha!


helen sitter och putsar till emelie's fötter, rawr.

nämen, tjenare sötleif! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0