sooft.

så jävla nice, idag börjar jag tjugo över nio.
så jag behöver verkligen inte stressa, puuh!
och jag kan säga att jag fick en riktigt uppväckning
imorse av min morsa och bror som prata såå " tyst "
haha, jajja det var ju bara rätt posetivt att jag kom
upp ur sängen så pass tidigt! men nog om det nu ..
just nu sitter jag med ett léende på läpparna för min
älskling ringde nyss från gotland iiiiiih i'm so happy :D
jag saknar honom verkligen jättemycket! och om ynka
fyra dagar så kommer han hem igen, pirrar i magen!!
ja, iallafall .. vad ska jag göra nu då? i exakt en timme
och typ tjugo minuter, det blir nog att sitta och sörja över
mitt mislyckade jävla hår som vart bajs igår när jag färga,
det vart jätteljust i hårbotten och riktigt mörkt-mörk brunt
i resten av håret, ni kan ju föreställa er hur det ser ut? ha
sexiigt värr eller?  jag får fan dra raka vägen till frissan
och färga om hela håret igen har ju typ inget annat val??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0