trött jag blir på sånna som dig!

jag är så  “#”%¤”# ! förbannad på en viss person just nu,
en "vän" som har varit min bästvän men är långt ifrån det nu.
hon har gjort för många misstag och hela hon är en stor fet lögn!
det är sant, hon har typ k*****t med mitt ex ( som jag skiter i nu )
och hon ljuger verkligen hela tiden, sjukt jobbigt! hur ska jag kunna
veta när hon talar sanning eller inte? jävla myttoman rent utsagt ..
har funderat på att säga upp kontakten med henne ett bra tag nu
men har varit för snäll och låtit henne fortsätta med sitt skit-snack,
och nu har hon gått för långt, jag har verkligen tröttnat på allting!
det är synd att du har pajjat vår vänskap, jag har gett dig miljoner
chanser och du har inte tagit en ända utan bara fortsätter med allt
så skyll dig själv säger jag bara! du är ett avslutat kapitel i mitt liv !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0