din irriterande lilla sak.

skolan:
riktigt usel dag i dag faktiskt, eller störande för att vara exakt!
satt i datasalen och tråkade för att vi inte hade två lektioner på
morgonen, roligt? nej, och verkligen jobbigt eftersom det är en
jävla hora rent ut sagt som drygar varje gång hon känner fört.
jävla subba alltså, hon kollar på än som om man vore dum och
inte fattar vad det är hon gör, som påväg till matsalen ouff
vad sur jag vart alltså, en vacker dag säger jag bara lilla du!

.. jag kollade inte ens på henne och så hör jag ..
- vad fan kollar du på jävla swediie?

snacka om att man blir sur på henne då, gaaaaash det lovar jag!
sen skulle jag springa upp för trappan i matsalen och så var alex
framför "horan" och jag bakom henne, så skulle jag gå förbi henne
så jag kunde komma brevid alex, för jag vill ju helst inte gå själv!

.. så hör jag henne säga ..
-
åh, vad gullig! hon vill komma först till matsalen!

nej! det var ju inte det som det handlade om tänkte jag, åh hon stör
mig så sjukt jävla mycket. skönt hon snart slutar och jag kanske byter
skola, får fan hoppas! hatar att gå i samma skola som sånna idiotjävlar!
men shit the same i det där nu. orkar egentligen inte bry mig om det hon
gör emot alla hon .. stör? sig på. så nog om det, vet ni vad som hände mig
nyss eller? jag satt och försökte skriva lite här i mitt inlägg och helt plötsligt
så börjar det pipa någonstans i mitt rum (jävligt undligt pip) så kollar jag runt
och hittar ingenting och så piper det lika dant ett X antal gånger, tillslut hittar
jag att det kommer från en påse jag har som ligger typ i ett hörn i mitt rum,
jag tar tag i pås-fan och kollar i, då ligger det två stycken walkie-talkies och
dom är inte ens på men ändå hade de minuten innan pipigt om dom? weird.
ajja hörs senare ska fixxa iordning lite i mitt rum, städa och lite sånt! bajj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0