utmattad.

oooooooh, vad trött jag är i hela kroppen!
orkar inte röra mig alls, får bli en lugn dag
idag efter skolan, är just nu hemma för att
jag har rast i typ en timma och lite där till.
somnade idag på lektionen, så seg var jag!
hur som helst, varför ska det alltid vara så
jäklarns fint väder när man börjar skolan?!
förra veckan vart det ju dåligt väder nästan
hela tiden ju, och sen nu när min pojke har
åkt då ska det börja skina på utav bara fan
vet ni, usch! jag tycker det är taskigt !! :(
men men, får hoppas på att det för en gång
skull kanske blir väder som fan för att sola då
när han kommer igen! och just det, en sak som
jag tänkte på när jag var påväg hem nyss haha,
alltså ärligt talat jag får sjuka tankar helt plötsligt
ibland bara och nyss gick jag och tänkte på ifall
man åker moppe på en motorväg och det kommer
en geting flygande och dens tagg fastnar i ögat på
en själv, alltså verkligen åker in i ögat med taggen
vad gör man då? alltså ska man bara vika av vägen
när det kanske är sådär 100 bilar bakom eller? haha.
shit, jag vet inte vad jag skulle göra om det hände mig.
gaaash, ajja nog om konstiga tankar hörs senare igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0