hageby vare' ja!

jo, som sagt vart en sväng till hageby med morsan nyss!
ganska trevligt, det var ju dock inte bara morsan och jag
utan också min moster och hennes man + några till på det.
det blev först en sväng förbi GT för att jag skulle kolla efter
en väska som jag spanat in länge nog nu, och jag fick den av
min otroligt snälla mor, evigt tacksam! den var super-snygg!
sen drog vi till lindahl's för att fika lite, sen förbi ica och handla
hem en massa mat, och när vi var påväg hem fick morsan en
rejäl sockerkick och börja hoppa runt som ett litet barn inne i
hageby centrum, hahaha riktigt roligt att se! dagens roligaste.
och just nu är jag helt jävla propp-mätt! det blev potatisgratäng
och kycklingvingar, riktigt smarrigt må' jag säga! och just ja, så
ni alla vet så sitter jag just nu och väntar på emelie som faktiskt
ska sova hos mig ikväll så jag inte behöver känna mig så ensam,
gulligt av henne va? naw. blir nog att slänga på en film innan man
somnar senare, sen imorgon så är det skola/prov (fuck) sen så har
jag inte en blekaste om vad som händer, låt det hända något roligt!

bild från fikan:
jag vet att det ser töntigt ut men vadå? en mer och ett vaniljhjärta, mums.


påvägen hem:

morsan's kompis hund, en renrasig schäfer! vilken sötnos hon är, eller hur?


obs! tiden på inlägget stämmer inte
, jag skrev det typ klockan 22.35 egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0