2 veckor kvar ..

det har gått ungefär 2 dagar sen jag skrev någonting, det är ju katastrof ? haha nevars !

idag är jag glad. min farsa ringde nämligen igår och sa att jag ska firas redan om 2 veckor även
fasst jag fyller år på självaste julafton, men det gör väll inget ? kan ju ha lite rajj rajj och kul iallafall !

så frågade han vad jag önskade mig, och jag började rabbla upp min snygga men ack så dyra önskelista.
men det är ju så det ska vara ! man ska ju önska sig precis vad man vill, men man behöver ju inte få det ?
så jag kan ju önska mig världens snyggaste bil, fasst jag är väl medveten om att jag aldrig skulle få den ..

har jag inte rätt eller ? :D

ajja, hur som helst så ska jag hitta på något mysigt idag med min pojkvän, fårse vad det kan blir för något.
skriver kanske ett gulligt litet inlägg senare. om jag inte blir för trött för att sitta vid datorn då, hej sålänge !

.. och just det, glömde skriva vad som hände på kvällen i fredags. emelie och 2 utav hennes polare hälsade på
mig och krille, attans så trevligt ! vi satt och spelade gitarr och drack lite lätt, pratade och rent utav umgicks.
kvällen var bra men lite halft seg, dom kom till oss vid 22.00 och gick 00.30 så jag hann bli sömnig på den tiden !

           
                             en bild som jag tog på min hund tjabo för några dagar sen, fin va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0