fåret shaun är bäst!

jag vet inte varför, men jag och min pojkvän älskar verkligen fåret shaun !
vi kollar nästan jämt på det innan vi går och lägger oss, det är så jävla roligt.
okej, jag vet att jag har dålig humor men vafan ? det är ju inte bara en tecknad
serie utan den har en mening också, det är ju inte " tönt-tecknad " utan det är ju
sjuk / roligt tecknad. ajja, nog om det nu ! tipsar iallafall om att ni alla ska se den.

har ni aldrig sätt det förut ? ta en titt här så kommer ni förmodligen fastna i det, inte bästa avsnittet men ändå :D
tyvärr så hittade jag bara ett avsnitt som var på engelska, fasst i och för sig så pratar dom ju inte ändå, hehe ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0