förbannat också ..

okey, det blev inget håll igång för mig ikväll iallafall .. mår piss dåligt ! :(

kände förut att jag börja få lite smått huvudvärk och då gick jag och la mig
men då vart det tamefan värre, nu är jag alldeles kokhet i hela pannan och
kallsvettas samt fryser ihjäl. har fått feber eller något skit .. och att det alltid
ska lyckas komma till helgen !! så man aldrig kan må bra när man vill göra nått.

nåja, får väll lida med skiten. har precis nyss käkat lax med potatis, det var mums.
förutom min dåliga aptit tack vare att jag mår dåligt, kul. men det blir nog bättre om
ett tag, ska nämligen hem till min pojkvän's mamma och ta ett varmt bad, då brukar
kroppen komma igång igen * hoppas fan på det *  .. ojj vad jag svär mycke idag ..

ha det bra allihopa, så ska jag försöka krya på mig .. huvudvärken ska bört !


är inte badkar en av dom bästa sakerna någon har uppfunnit ? det tycker fan i mig, JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0