förbaskade möten!

just nu sitter jag och kollar på ett avsnitt av kenza & tyra show, som vanligt så är det ju bäst !
fasst det är ju inte lika bäst att min älskling inte är hemma, han är på ett jävla onödigt möte just nu.
fan, blir så irriterad alltså. inte på han, men att det ens finns möten ? det är en av dom värsta sakerna
jag vet .. att hålla på och springa på en massa möten hit och dit, oj vad roligt och ikke behövligt typ, haha.

möten tar ju bara upp en massa onödig tid i ens liv, jag och krille skulle redan ha varit i väg och storhandlat
nu men så ringer hans pappa och syster och säger att han ska med på ett jävla företagsmöte, ååååh hatart !

ajja. nu är det som det är och han kommer väll förhoppningsvis hem närsom, tur det ! .. är på dåligt humör ..
kanske märks ?

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0