försenade bilder!

fan vad jag blir sur att det krånglar så mycket här på bloggen, igår var ju jag och emelie
på maxi och jag hade en hel del bilder där i från men hälften gick inte att ladda upp, sorligt.
så ni får lite bilder som skulle varit i inlägget från igår, idag istället. bättre sent än aldrig ..

ps. inlägget från igår vart fuckat så datum / tid stämmer inte alls !


 jag igår i lekhuset, testade någon jädrans poliskeps. haha väldigt gulligt måste jag säga! *host*


 jag och hagrid, han i från harry potter (som emelie sa att det var) han är byggd i lego, coolt va?


 " är man kung, så är man " var emelies kommentar när hon tog på sig kunga-mössan-hatten!


 naw. idolen var där och skrev autografer! så emelie passade på att ta en bild, how cute ?


 jaaaaaa, jag vet. jag var tvungen! och han blev ju så glad när jag gav han en kram, hihi. (tönt)


 och här är en bild på allting jag köpte, har även fått av emelie med! gulligt va ? i know .. :D




 och här är ett kort, litet videoklipp från lekhuset. emelie imiterar edvin i fullfrys! bra gjort ;)
 ska nog ladda upp lite fler videoklipp, kanske är roligt för er ? eller vad säger ni ? yes or no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0