förste advent.

jag glömmer ALLTID bort när det är förste, andre, tredje och fjärde advent.
så jag var faktiskt tvungen att söka på google, och idag är det ju den förste !

det är så himla mysigt att veta att det inte är långt kvar till julafton / min födelsedag.
och att det bara är en vecka kvar tills jag firas, låter konstigt men det är faktiskt skönt!
jag ska firas hemma hos pappa då, och det blir ju inte fira så, utan mer " säga grattis " 
och baka pepparkakor, knäck och lussebullar. jag kommer nog inte få någon present då
utan det är mer en grejj vi gör för att " fira " mig, umgås och ha allmänt jävla mysigt ..

hoppas ni alla har det bra idag, för det ska jag ! ska gosa sönder med min underbaring <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0