höll på att dö av rädsla ..

jag höll på att bli riktigt jädrans förbannad, ledsen och irriterad för ett tag sen .. vet ni varför ?

jo, det var nämligen så att min pojkvän's hårdisk krascha (trodde vi) och alla, precis ALLA mina bilder
och videoklipp och sånt har jag sparat på han's dator. vi fick inte igång den så han mecka och höll på ett
bra tag. jag hann till och med få tårar för att jag vart så rädd att allt skulle försvinna, jag menar vafan
jag har ju hela mitt liv i bilder/filmer på han's dator typ. roligt om det skulle försvinna lixom ? inte precis.

men det löste sig, som tur var. det var ingenting fel på det, tydligen. så jag har allt mitt kvar på datorn.
fan, vad glad jag blev. så nu har vi fört över allting som är mitt på ett usb-minne så det är i säkert förvar !!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0