jag älskar kenza & tyra show.

om förra inlägget ..
det var någon som redan hade vunnit goodiebagen, tävlingen var tydligen avslutad :(
men det är ju inte lätt för mig att veta eftersom hon inte skrivit att någon har vunnit.

ajja. jag har precis kollat på ett nytt avsnitt av mitt favorit-program kenza & tyra show.
jag blir så glad när jag kollar på det ! dom verkar så jävla gulliga, glada och snälla jämt !
när jag kollade på avsnittet då kenza ska hoppa fallskärm så fick jag nästan tårar alltså ..
kenza blir så rädd så hon får tårar och då kände jag sånt medlidande. fan, dom är bäst !
dom uppfyller ju så många underbara drömmar också, tänk om jag kunde få min uppfylld ..

fasst jag har ju så många olika drömmar ..
men två stycken drömmar jag har är att :

• shoppa / ha roligt tillsammans med K & T.
• rida tillsammans med K & T.

sen är det ju mycket mer, men att få en hel dag tillsammans med dom båda skulle vara en
av mina högsta drömmar. jag känner igen mig själv i dom, ungefär samma humor och allting.

men jag antar väll att det stannar som en dröm ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0