lite glögg och l4d.

sitter vid nya skrivbordet med älskling, har precis druckit glögg och spelat l4d, sjukt mysigt.
dansbandskampen är på tv:n just nu, kollar lite smått .. inte för det är så bra men min lärare
brukar vara med och dansa så det är roligt att se, hehe. på tal om lärare så är det ju skola imorn !
orkar egentligen inte, men i och för sig går jag ju bara till kvart över elva ändå så det spelar ingen
roll. ska på stan med pappsen imorgon runt klockan fyra, ska kolla lite efter julklapp till min älskling.
jag vet på ett ungefär redan vad jag ska köpa, men det kan jag tyvärr inte skriva här eftersom han
kanske kikar in och kollar hehe. vad gör folket idag då ? någon mer än jag som druckit glögg idag ?

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0