maxi-dax!

idag efter skolan drog jag och emelie till maxi / ingelsta och kollade runt lite.
köpte lite stuff och tog bilder. riktigt trevligt och framför allt roligt. våran maxi-
runda är en tradition förfasen! haha. här får ni lite härliga bilder från idag, :thumbup:


 emelie och en lego-gubbe tog en liten " break out " hehe.


 som pirates of the caribbean fasst .. ändå inte. haha snyggt!


 emelie hitta ju ett mysigt litet hus att vara i, naw. är det inte för sött ? :D


 tjena sötleif! vart har du ditt flygplan då ? haha ser ut som att hon ska ut och flyga förfan.


 ja, och det här är ju jag då .. utan smink !! goosh. det där var ingen vacker syn, haha.


 oooohooojj
alla landkrabbor där ute ! ( fasst det egentligen är en polishatt ?! )

 och nu kunde jag tydligen inte ladda upp mer bilder, för blogg.se fuckade sig så ni
 får nöjja er med det jag laddat upp, så får jag ladda upp resten någon annan dag.

 ha det bäst, för det ska jag! ska kolla på när emelie klipper min snygging lite hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0