midsommarmat, NU?!

städat och satt på kaffet tills min underbara pojkvän kom hem, gulligt va ? ;)
ska strax börja med "midsommar-maten" som jag aldrig får nog utav av och som
jag fortfarande äter trots att det snart är vinter och dags för julmat istället, hehe!

sen, efter det så får vi se vad som händer. med tanke på att klockan redan är fem
så hinner man nog inte göra speciellt mycket. blir bara att ta det lugnt och möjligtvis
plugga på geografin .. som jag aldrig gjort. har ju fullt upp med matten och historian.

sen får man ju hoppas att lilla "föket" (emelie) kommer till skolan imorgon, annars *piip*
hahaha nevars. hade tänkt att göra en liten " what to do " - list innan jag avslutar inlägget.
.. och då menar jag givetvis what to do, med dom dagarna som kommer nu framöver.


  hinna med geografin / klara provet.
 åka till ullared med älskling & emelie.
 fira 1 år och 5 månader med älskling Y
 försöka spara pengar så gott som jag kan.
                         så jag kan utföra endel grejer jag planerat!


Kommentarer
Postat av: Krille

Varför inte, midsommarmat kan man äta när som helst.

2011-04-21 @ 12:31:27
URL: http://morotskaka-recept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0