min dag har varit bra!

bara sitter och är lite nöjd över idag faktiskt, förutom att jag är skapligt hungrig.
och bara jag tänker på vilken mat det ska bli så saftas det i munnen, robin och lisa
ska göra fiskgratäng med räkor, det låter sjukt gott. förutom det så har det varit
en riktigt bra dag, bortsätt från brandalarmet som gick i gång i skolan för 4:e gången
nu. skolan är nu skyldig 25.000 kr för att någon idiot har satt i gång det SOM VANLIGT !!

har vandrat med emelie på stan, hon bjöd mig först på mcdonalds ytterst generöst, hehe.
sen så var hon gullig och köpte en ny snygg t-shirt åt mig med the rolling stones tryck :D
och själv har jag inhandlat mig hårfärg (espresso, som vanligt) och en ny dusch creme /
shampoo som luktar sockervadd så jävla fränt. och snart så ska jag och älskling på stan
igen för att möta upp emelie och eventuellt ta en fika på expresso, myys. ha det bra alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0