nu ska jag och min pojke till ullared.

OBS ! -> (04.02)

.. destination ullared närsom.
ja, jag och min pojke gick och la oss kvart över elva och har bara sovit fram till nu.
har precis käkat frukost och vi ska snart bege oss ner mot falkenberg, spännande !
är faktiskt inte så jätte trött, men ska nog ändå försöka sova lite senare i bilen, mys.
älskar verkligen att sova i bilen när det är mörkt ute och man är lite smått pömsig ..

och en sak till jag älskar, det är att det är den 27:e idag. vilket innebär 1år och 5månader
mellan mig och mitt hjärta. det är redan snart ett och ett halvt år mellan oss, tiden springer
iväg. det har gått så fort att komma hit där vi är idag !  kristoffer, du är min ända livsglöd här
på jorden. utan dig, ingen caroline. du är den bästa ! jag älskar verkligen dig mest min älskling !

skriver mer när jag kommit hem från ullared, men ha det bra tills dess ! hajjdou allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0