PJ, det nya favoritprogrammet?


     

det här programmet är ju så sjukt roligt och bara för bäst. ni som inte har sätt det, SE DET !
jag lovar, ni har missat någonting riktigt kul. jag kollade på avsnitt 2 igår, då såg det ut såhär:


 en gubbe hällde öl i sin "dropp-grejj" istället för det som ska vara där i egentligen, hahaha.


 han har fastnat i sin rullator, istället för att be om hjälp frågar han vart närmaste konserthus ligger? ha.


 gammel-gubben ställer sig och spelar biljard med vanliga plast-fotbollar mitt i ett köpcentrum haha.


 
han åker i 10km/h mitt på vägen och blockerar upp allting i sin väg, haha jobbig gubb-jävel !


 en kärring har snott en gubbe's moped och han skriker: ge tillbaka den, den är min !
 och hon skriker tillbaka: nej, den är min ! och så fortsätter dom så fram och tillbaka.


 hahaha, en gubbe som går och sjunger: oh, oh, oh my sex is on fire .. (kings of leon - sex is on fire)


 haha, bästa ! två stycken kärringar som sitter i värsta bilen och lyssnar på Hiphop/RnB.
 och när dom ska parkera så hittar dom ingen plats så dom bara ställer sig precis hur dom vill.


 och så avslutar jag med dom två bög-pensionärerna som precis kommit ut från toan. haha herregud ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0