.. så mycket att göra !

har sjukt mycket att göra och det är en hel del saker som händer idag, faktiskt !


 åka till returpunkten, kasta av med gammalt !
 åka och storhandla inför kommande veckan.
hinna fira min bror jimmy.
sanna kommer och hämtar mitt gamla skrivbord/stol.
morsan och hennes kille kommer på en snabb visit ..
städa överallt (hoppas jag hinner) !!
diska ..
gå ut med tjabo.

sedan är dagen slut förhoppningsvis, men ändå hoppas jag inte det. för det är ju skola imorgon, gosh.
ni ser ju hur mycket jag ska hinna idag ? hoppas verkligen humöret inte sviker mig, jag ska försöka !
skriver mera om ett tag, ska sätta mig och planera matlista nu. ha det bra sålänge, så syns vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0