snart är julen här!

gud vad mysigt det känns, både ute och inne !
inomhus är det julstämmning, just nu äter jag vaniljyoghurt
med mandlar och pepparkakor i, mums. och utomhus så är det
snö precis överallt och jag, älskling och tjabo (hunden) busar så
mycket som det bara går ! det är så härligt. jag älskar vädret på
så sätt, men inte kylan .. det blir bara fööööör kallt ibland alltså !

vill ni veta en sak ?
jag och min pojkvän har börjar träna lite smått, vi joggar varenda
gång vi är ute och går med hunden. är vi inte duktiga eller ? hehe.
vi ska köpa joggingkläder och en varsinn typ "umbro-väska" så vi
har när vi ska träna. vi skulle passat på att köpa det i ullared men
vi kom ju aldrig dit så det vart ju ingenting, buhu. jävligt synd alltså.

men nu ska jag nörda l4d2 ett tag, sen sova. måste orka upp till skolan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0