tar ledigt idag ..

så sant, så sant. tar faktiskt ut ledighet själv idag. det här kalla vädret håller inte i längden !
det var så förbannat kallt ute idag, spårvagnen var försenad 20min och jag skulle stå och vänta ?
HA. det kan dom ju glömma, jag går en timme i skolan. från klockan kvart över 10 till kvart över 11
och spårvagnen är försenad, jag kommer ju förfasiken fram till skolan när jag har slutat och så ska jag
stå och vänta yttligare 20min för att komma hem igen ? nehe du. det blir inget ! jag är alltså hemma idag.

.. när jag var påväg mot skolan så var det en buss som hade blockerat hela vägen, den hade fryst fasst eller
något sånt, såg iallafall ut som det. och då förstår ni hur kallt det är ute idag, för er som inte varit ute ännu,
jag säger bara: STANNA INNE FÖRIHELVETE! det går inte att vara ute idag ju, även fasst de är mysigt ..

men senare idag ska jag på stan med pappa som jag skrev igår, ska ju som sagt kolla efter julklapp till darling.
sen vet jag inte vad som händer idag, men en sak vet jag iallafall och det är att jag ska riktigt njuta av ledigheten.

ha det bra ! :D

obs! internetet har fuckat så det går inte att ladda upp bilder just nu .. ska försöka sen ! hoppas det löser sig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0