vad är det för fel på blogg.se?

ååååååh, fåret shaun är på tv just nu .. måste skriva fort så jag hinner se lite *tss*
väntar på att pojken ska sluta runt fyra så ska vi hoppa in i en dusch, om jag inte gör det nu ??
sen efter det, framåt klockan fem så ska vi hem till bror jimmy på middag & träffa bebisarna lite.
:D
var planerat att vi skulle på stan idag, men eftersom stan-helvetet stänger vid sju så lär vi aldrig hinna.
fan då. men men, huvudsaken är att vi hinner göra något idag iallafall ! kanske blir en sväng förbi expresso
för att fira denna ytterst tråkiga torsdag med en chai, eller vad säger ni ? nevars. varje dag är bäst med baby.

var påväg hem från skolan idag och på spårvagnen ser jag en med målade ögonbryn som började som vanligt
från mitten av pannan (ungefär) och sedan hade hon målat dom ända ut vid öronen, såg förjävligt ut iallafall !!

har ritat en fin bild i paint så ni skulle förstå hur jag menade, men cp-blogg.se verkar ju inte kunna ta emot sånt ?
vad fan är felet ? kan någon hjälpa mig .. varje gång någonting kommer från paint så går det ALDRIG .. !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0