vad som hänt ..

sorry ..
har inte uppdaterat på några dagar men nu har jag tid ! ska berätta lite kort om vad som har
hänt och vad jag har gjort nu under dom senaste dagarna som gått, intressant va ?? *host*

 en bild från när jag, emelie och älskling var i finspångs-badhus och bada i lördags :D
 måste bara säga att bilden är tagen med min pojkvän's iphone 4, vad tycks ?


men iallafall. under dom senaste dagarna har jag gottat mig med min nya favvis chai latten, owh.
bara för att jag tänkte på den nu så vill jag dra till expresso och köpa en take away, haha. GOTT !
sen har jag hälsat på min bror jimmy och han's flickvän linda och mina små älsklingar ville & tess.
linda hade rensat garderoben så jag fick lite mysiga kläder och även skor av henne, erkänn gulligt?
och idag fyller emelie år så jag har varit hos henne en snabbis och lämnat en bukett med rosa rosor,
en marabou chocklad och en en liter vin, guu' så snäll jag är. fasst det var min pojkvän's förtjänst då.

och imorgon ska jag och min pojk till bror jimmy för att ta en fika, det blir mysigt ! sen vet jag inte vad
som händer riktigt. vill bara säga att jag lääääängtar till ullared iallafall, som in utav bara helvete .. åh !

Kommentarer
Postat av: ninni leknes

när ska du till ullared då ? :) <3

2010-11-04 @ 01:26:56
URL: http://ninnileknes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0