06.41 !!

och VAD gör jag vaken såhär dags? JO, det är nämligen så att
min pojkvän börjar jobbet klockan sju, så han går upp vid den
här tiden och då blir det automatiskt att jag går upp med han
och käkar frukost. sen kan jag ju inte somna om, så just därför
blir jag vaken och sittandes här! känns lite segt att det är typ
åtta timmar kvar tills alla kommer hem, så jag får hitta på ngt!
men VAD ? jag är så fantasi-lös så att det inte är sant. och juste
frågan är den vad man ska hitta på idag, eftersom det är fredag.
jag menar, förra året eller längre tillbaka då var det ju fest, fest
fest på schemat varje helg, typ. nu är det inte lika roligt längre
utan nu vill man hitta på något mer annorlunda istället, men vad?

ajja. orkar inte skriva mera om det! det gör ju bara så ni blir ut-
tråkade ffs. därför gör jag ett fint litet avslut på inlägget här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0