.. är avundsjuk på han !

hm, vem är nu den där han ? ;)
haha, nevars. det är ju min älskling
jag menar såklart. han har fått den
nya iphone 4 igår, och satt och lekte
med ( fasst jag gjorde det mest då )
men jag vill också ha en sån, buhu !!
får önska mig en i julklapp kanske ??
hihi. såå roligt att spela spel på iphone
för det finns så mycket att välja mellan.
men ska fan göra det, önska mig den av
någon i familjen .. någon rik jävel måste
det ju vara förståss! haha, skämt o sido.
ni vet ju att jag önskade mig sony ericsson
zylo ? och den vill jag egentligen också ha
för att det är en så bra musik mobil men
nu när jag fick se älskling's så lutar jag näst
intill mer åt det hållet. vilken ska jag välja?


iphone 4 eller sony ericsson zylo ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0