detta förstörde hela min dag!

oh, herregud. jag säger bara herre min guud .. ;(
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7938022.ab

jag gick in på flashback's forum där en kille som kallar sig lurifaxFlux hade
startat ett ämne som han hade döpt till hängning där han skriver följande:

Har bestämt mig nu för att ta livet av mig genom att hänga mig. Har testat
lite att strypa mig själv och hur det känns. Tog lite smärtstillande för några
minuter sedan (100mg dexofen och 1500mg paracetamol), väntar just nu på
att det ska börja verka. Har satt på min webcam med ett program som gör
en dump varannan sekund och slängt upp en ftp där bilderna hamnar,
kommer posta IP: port och inloggningsuppgifter innan jag genomför det.

FÖRSTÅR NI HUR TRAGISKT DETTA ÄR ELLER?
han hade alltså satt på sin cam som tog foto när han hängde sig efter
varannan sekund. så att folk skulle kunna se när han gjorde det hela.
som tur var så han dom ta bort bilderna innan jag han att se dom !!
men jag följde hela diskussionen på flashback där man ser hur folk har
suttit och pratat med honom innan han gjorde det, vissa önskade honom
lycka till och vissa bad honom sluta och det ansåg att det fanns andra utvägar
och lösningar än dom han hade valt att ta! och det är sant. men nu har han iallafall
gjort det. när han hängde sig hade han på sig en tröja där det stod "just do it" som
säkert hade något med hängningen att göra, fyfan. kan verkligen inte tro det är sant!

här är hans sista text på facebook innan han gjorde av med sig ..
" Jahapp.. nu sitter jag här och ska ta livet av mig.
Undrar var jag hamnar...
Var hela livet kanske ett test på hur länge man står ut?
Om jag återföds hoppas jag iaf att jag inte föds i den här tiden (och inte tidigare heller)
eller på den här planeten.
Älskar hela min familj mer än allt, men ärligt talat så kan man inte leva för någon annans
skull...
Tycker inte mitt liv är dåligt alls, det är faktiskt riktigt bra.
Men ibland är det helt enkelt för svårt.
Orkar inte skriva mer nu.
Hejdå. "

det var de ända jag ville säga med det här inlägget och att jag mår riktigt dåligt av
att det vart som det var med den här killen! det är så sjukt hemskt. hoppas att han
har det bättre i sitt andra liv, för i livet han levde så tycks han ha mått dåligt innerst
inne, i själen. killen hade aspergers syndrom / högfungerande autism. vilket resulterade
i att han var väldigt överkänslig och tog åt sig för minsta lilla, han hade det svårt, grabben.

R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0