duktig jag är.

ja, faktiskt. jag har gjort färdigt precis allting i läx-väg som vi egentligen
ska göra på dom kommande dagarna nu ( har nämligen två studiedagar!! )
så nu har jag ingenting att göra inom historia-delen iallafall, fucking nice.
det känns riktigt jävla bra, ärligt talat. HAR NOG ALDRIG VARIT SÅ DUKTIG!
ajja, nu skiter vi i det och går vidare. vad jag gör nu? eh, jag sitter som
vanligt hemma helt själv och har tråkigt tills alla andra slutar .. vid fyra :(
har ni något förslag på vad man kan göra när man är ensam hemma ??

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej, din blogg är jättebra.

jag har en fråga till dig.

vart bor du?

vem bor du med ? :)

2010-10-06 @ 13:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0