feber?

kom nyss hem, jag och älskling har varit i mantorp med morsan och geir.
dom skulle kolla på hus-bil eller vad det heter, för det är någon husvagns-
messa där eller något. så vi har varit där, sen drog vi en sväng förbi ikea!
kollade bara på vad som fanns, käkade lite lätt där också sen åkte vi hem.
och jag mår så sjukt dåligt, jag tror jag har feber faktiskt. har skiiiiitont i
huvvet, är helt kallsvettig, yr och så mådde jag lite illa förut men det är lite
bättre nu iallafall. förutom att man kan steka ägg i pannan på mig, wuhu typ.
hur som helst så orkar jag inte sitta här just nu, idag. måste lägga mig ner i
sängen och bara ta det lugnt, men jag återkommer imorgon förmodligen hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0