för tråkigt för att läsas ..

jag tycker mina inlägg jag skriver blir ganska tråkiga eftersom det knappt kommer upp bilder ..
och andledning till det är för att internetet segar ur. har försökt ladda upp, men det går fan inte !

men iallafall. det jag hade tänkt att skriva var att jag inte gör så speciellt mycket just nu, klockan
är 21.47 och jag ska närsom borsta tänderna och göra mig klar för att sova SKITMYCKET hehehe.

min baby och jag har planerat att åka till ullared nästa månad, ska bli hur mysigt och roligt som helst
att bara ta det lugnt och glida ner dit och kolla omkring bland allt skit. ska handla med mig massvis med
saker, *impuls, impuls* nevars. ska faktiskt kolla efter vettiga grejjer ! såsom vinterkläder och sånt tjaffs.

men nu ska jag dra mig från datorn, jag börjar bli så trött att jag till och med gäspar ååååååhoooohhh, bye.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0