första snön.

inatt kom första snön till norrköping. inte mycket alls utan mer såndär "för-snö" innan det riktiga
snö-täcket kommer ! var nyss ute med min hund och vart lite chockad av att se snön igen, med tanke
på att den inte visat sig på ett helt år. vart inte speciellt glad men innerst inne kände jag en lycka med
det hela, det är ju trots allt min födelsedag på julafton hihi. * hoppas snön inte varar lika länge som sist *
jag menar, det räcker väll med att den är en liten del av dec. fram till julafton och sen nyår, sen räcker det!

och idag, påtal om annat. så har jag ju skola som vanligt, börjar klockan kvart över tio .. riktigt skönt faktiskt.
den ända lektionen jag har idag är matte, och det har jag ju jobbat loss med som fan igår. ja är så jädrans stolt
över mig själv nu ! slutar sedan vid kvart över elva, alltså går jag bara en timme sammanlagt avundsjuka ? ;)
nevars. måste snacka med anette idag om ridningen ifall det verkligen blir något av det * snälla, snälla, snälla *
för angelica snackade något om att nybörjar-gruppen skulle börja idag och vi som kan rida ordentligt skulle få
börja någon annan dag, alltså jag har inte en aning. men jag verkligen hoppas att det är idag eftersom jag har
förberett och tagit fram alla mina ridkläder och typ planerat allting redan och då förstår ni hur taggad jag är ..

          
                    inte direkt en bild på "första snön" men en mycket vacker bild tagen av mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0