jag älskar chai latte.

fikade för ett tag sen på expresso house med bror, älskling och emelie, och vet ni ?
jag blev förälskad i chai latte. det är en av dom godaste dryckerna jag testat på länge !
smaken går fan inte att beskriva, dit blir det att dra fler gånger. ta med och göra hemma.

snart är det mat. efter det ska jag och älskling hem till emelie för att leka lite med speedy
(hennes brors hamster) och gosa med hennes katt, samt spela lite GH, det blir la trevlans !

skriver mer imorgon, tror jag. min ena bror ska ha halloween-fest hemma så det blir lite körigt.

       

                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0