jag älskar dig mest älskling.

har mått dåligt två dagar i rad nu, och det har kännts så konstigt i kroppen .. :-S
för ena dagen då hade jag sjukt ont i skallen, var hängig, kallsvettig och kände mig
febrig och igår så mådde jag skitbra på morgonen ända fram tills klockan var fyra
tror jag det var. sen efter det kom huvudvärken igen och jag fick as-ont i magen !
låg i sängen typ från 4 - 6 halv 7 igår. idag mår jag bra förutom huvudvärken som 
fortfarande tynger. men ajja, ingenting att gräva ner sig över ! hoppas bara inte det
blir värre idag igen, för det orkar jag fan inte. vill må bra och hålla igång ffs sån e ja !

idag är det en väldigt speciell dag, en dag som jag ser fram emot varje månad, gissa ?
det är den 27:e vilket innebär att det är 1år och 4 månader mellan mig och min älskling.
jag älskar dig så grovt jävla mycket hjärtat, alltid du & jag. du är det bästa som hänt mig!
aldrig vetat vad kärlek är och betyder innan jag träffade dig, då du fick mig att inse allting
vad kärleken innebär. kan inte beskriva hur glad jag är! vill aldrig förlora dig min underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0