jag blir glad när solen lyser ..

så skönt att solen är framme idag, jag blir på så bra humör! förutom att jag har sjukt ont i magen, autsch.
var nyss ute med min hund, han skämde fan ut mig ! haha. det kom en utländsk tjej emot oss som hade på sig
en såndär slöja, så tjabo trodde det var en hund hahahaha. han la sig ner på marken som han brukar göra när
det kommer riktiga hundar och så spärrade han upp ögon och öron och bara låg och väntade på att hon skulle
komma närmare så han kunde gå fram och nosa. sen försöker jag dra honom därifrån, tillslut går det ! sen när
hon är typ precis bakom så ser han att det inte är någon hund, snacka om att hon måste undrat varför han låg
och spanade in henne så dant, tänk om hon blev rädd ? äsch. han är så söt så det tror jag inte att hon blev hihi.

på tal om söt, vet ni vem som var söt och köpte 2 stora cola och 2 chipspåsar till sin pojkvän alldeles nyss då?
JO, jag! gulligt va ? ;)
det är ju inte dirket så att han ska äta och dricka upp allting helt själv om det är det ni tror men jag handlade
hans favorit chips och allt för att han ska bli lite extra glad sådär, jag är så snäll ! tänk er vad gla' han kommer bli ! 

nog om det. jag har sjukt mycket att göra idag ska jag tala om för er ! jag ska ju faktiskt plugga idag också :(
så min dag kommer se ut såhär från och med nu:

plugga matte som fan / göra färdigt so-läxa.
gå upp till affären och handla hundmat / ev. annat.
gå ut med tjabo.
laga mat / vila.
städa rummet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0