JAG SKA BÖRJA RIDA IGEN!

.. nejdå, jag skojja bara ;) eller?

jo, det är faktiskt såhär att jag ska rida 3 lektioner på nfk ( norrköpings fältrittklubb )
första lektionen är redan nu på fredag, spännande :D ska bli hur skojjigt som helst !!
för det är så att min "snälla" skola betalar endast 3 lektioner åt dom elever som hämskt
gärna vill göra andra aktiviteter än att bara jobba och såvidare. skolan erbjuder ett gratis
gym-kort på world class hela året ut, simma en gång i veckan på badhuset året ut, lära sig
allt inom sportfiske och åka och fiska typ en gång i veckan sen har vi dans och blandat som
man får välja mellan. men jag tog ridning såklart ? så nu ska jag tagga inför den kommande
fredagen, rider från klockan 15.15 - 17.15. gode gud, hoppas jag inte får stå ut med världens
bråkstake nu. nej men, så är läget. ser verkligen fram emot det här och det är synd att det bara
är 3 lektioner och sen slut .. hmm ? skolan har väll inte råd efter alla falska alarm som gått under
bara den senaste månaden om att det brinner fasst det inte gör det, tycker synd om brandmännen
som ska tvingas åka till samma skola 3 gånger under bara 1 månad för att någon IDIOT har satt igång
brand-larmet. ajja, inte mitt problem. det är inte mig böterna kommer hem till iallafall, tur det .. puhh.
men hur som helst så ska jag dra mig nu, orkar inte sitta här längre hehe. ha det bra allesammans hejj!

om jag får välja någon jag verkligen vill rida på nfk så är det nog, colorado eller vine !     
och varför är för att dom är riktigt bra hopp-hästar, och jag älskar verkligen att hoppa ..  
samt att dom båda är lyhörda och lyssnar bra på sin ryttare, snälla och goa hästar de där.
båda 2 älskar att bli ompysslade och är helt galet duktiga och rörliga i kroppen, de gillas !!

  
                           COLORADO                                                                                          VINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0