JÄVLA KÄRRINGAR.

nu börjar jag tröttna på gamla, sura jävla kärringer som ska fram överallt !
ååh. ni minns ju inlägget jag skrev om kärringen som klagade på att jag stod
för nära och kollade i hennes plånbok? nu imorse när jag skulle till skolan så hade
jag ganska så brottom och gick fort till spårvagnen för att hinna med den. så tröck
jag på "öppna-knappen" och satte foten innanför att kliva inn. PRECIS DÅ ska två st.
kärringar på 100+ fram och ut med sina rullatorer genom den smala spårvagnsdörrn. 
och den ena säger till mig: KAN VI FÅ KOMMA AV FÖRST !! och kollar med världens bitch
blick på mig. goosh ! varför är dom så sura och irriterade jämt för? undrar inte ni det?
                   
                                                   hiss eller diss? ;)
                                               svårt att välja menar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0