jävla nybörjare som ska ha förtur!

ÅÅÅÅÅÅÅÅH !
nu har jag snackat med angela min matte/historia-lärare om ridningen som skulle VARIT idag, trodde jag ja ..
och hennes svar var: nybörjarna ska få rida dom 3 kommande fredagarna och då blir det sammanlagt 3 veckor
eller ungefär upp till en månad innan det är eran tur, men har ni riktigt otur kanske ni får vänta tills vår-terminen !
jaaaameen, det är lugnt .. mmhh. jävligt roligt att behöva vänta på nybörjar-jävlarna då ! haha nevars nu ska jag inte
vara taskig fan, man har ju själv varit det en gång i tiden. men men, nog om det där skiten rent utsagt just nu vaaaa.

förut när jag åkte spårvagn påväg hem så kollade jag längst fram i vagnen och såg en tjej med en päls-jacka som var av
mönstret leopard och sen svart klackskor och långt svart hår, gissa vem jag trodde det var som är känd och ser ut så ?
TYRA såklart. var nästan övertygad om att det var hon, jag vart skitglad men så kom jag och tänka på att hon bor i sthlm,
då vart jag besviken ! har alltid velat träffa henne och kenza. dom verkar vara så godhjärtade ! alltså dom är sjukt snygga
och har sjukt snygg stil och är så roliga och jämt glad i deras tv-program kenza & tyra show. JAG ÄLSKAR PROGRAMMET !!!!
och vart hur glad som helst av att kolla på deras senaste avsnitt (4) där dom besöker norrköping. dom var precis vid nkpg's
mcdonalds och hade jag varit där hade jag hälsat. men man får ju inte veta vart dom är förens programmet sänds ju .. :(
och snart ska dom sluta sända kenza & tyra show med, känns ju inte så jävla roligt. älskar ju dom där tjejerna förfan !

ajja. sånt e' livet. och idag ska jag bara ta det riktigt lugnt, riktigt riktigt lugnt. barra koppla av till max .. skönt :cool:

                   


Kommentarer
Postat av: Ninni Leknes

gumman, emelie s träffa Tyra på Monki här i norrköping för en vecka sen ;)

2010-10-22 @ 18:27:31
URL: http://ninnileknes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0