kom hem för ett tag sen.

kom hem för ett tag sen från skolan, direkt när jag får innanför dörren så
bjuder min bror mig på cider och vi sätter oss och kör spelet othello. efter
det så testar vi att spela förfest spelet och dricker lite till. kör lite kort, sen
kör vi GH och nyss körde vi kort igen. ska strax gå ut med tjabo sen ta en dusch!
och snart så kommer min älskade hem, längtar som vanligt lika mycket, såklart ?
jajjemen. måste berätta en sak som jag tyckte lät roligt när jag var påväg hem ..

( 2 stycken som letar pant i stan och samarbetar )

gubbe 1
: har du hittat något än ??
gubbe 2:
nae ..
gubbe 1: FAN .. FAN!

haha, så dåligt.
desperata?
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0