sitter hemma hos paa.

jajjemen. jag sitter hemma hos pappa och har precis gjort min favvis-rätt.
raggmunk och bacon, mumsigt värr! älskling slutar vid fyra och kommer då
hit för att fixa iordning sig och äta med mig, vi ska ju till high lander ikväll !
kolla lite på när pappsen spelar och sjunger, det är alltid lika roligt eftersom
jag har varit med pappa sen jag var typ bebis så undrar folk hur jag aldrig
tröttnar, och grejjen är ju den att det är min underbara och älskade pappa
som spelar och sjunger sinnessjukt fint, så hur kan man tröttna på det .. ??

ajja.
ska iallafall hoppa in i en varm dusch nu sen fixa iordning mig :D

hinner nog inte skriva mera ikväll överhuvudtaget med tanke på att han
börjar spela vid 8 och slutar vid 10. och efter det kommer jag vara skit-
slut i hela kroppen och bara vilja sova, så ni får höra mer av mig imorrn!
ha de så bra allihopa, heeeeeeeeeeeejjjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0