twister-time!

hejsan allihopa!
jag glömde visst att skriva ett inlägg igår, men det kan ha berott
på att jag hade lite små-roligt framåt kvällen. jag körde nämligen
twister med älskling, bror och han's tjej. och jag vann faktiskt en
gång! och hahaha, ni skulle sätt jag och min bror i slutet, det var
bara vi två kvar som tävla mot varandra och det vart trassligare
än trassligast ! det slutade med att min bror bokstavligen satt på
mitt huvud, haha. tänk er lite dricka på det me? de skulle va något.



nej, men nu ska jag snart till skolan, jag börjar ju kvart över 10 ..
eller först ut med vovven min sen ta det lugnt och sen till skolan !!
hörs om några timmar igen, ha det bra tills dess gott folk. hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0