AJ! JÄVLA HUVUDVÄRK.

rubriken säger allt. jag har fruktansvärt ont i skallen idag !
känns som om jag börjar bli sjuk IGEN har en mindre snuva
och så känner jag mig kallsvettig som typ början till feber :|
inte så speciellt roligt. men jag har iallafall en posetiv sak jag
kan berätta om den här dagen, och det var för en gångs skull
i skolan. det är nämligen så att skolan (hela marielund) var på
visualiteringscenter idag och fick kolla på en helt sjukt coolt film!
det var som en bioduk i hela taket så man fick halv-ligga ner för
att kolla, filmen handlade om rymden så det kändes som om man
svävade med hela stolen upp till stjärnorna, grymt! fasst jag vart
lite smått yr i början, haha. utöver det så hade dom en massor av
grymma utställningar, går inte förklara här men jag säger bara det
gå dit, för det är lätt värt pengarna om det nu kostar någonting ??
jag vet ju inte eftersom jag gick med skolan. men ajja, ska strax
krypa ner i sängen med min älskling, mys. sen blir det upp imorn
vid halv 6, vaknar då älskling ska till jobbet *tummen upp* hihi ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0